Regulamin Konkursu “Kamis Lunchbox”

  

§ 1

Postanowienia ogólne

 

1. Organizatorem Konkursu jest: Space Cat Industries Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 00-545, przy ul. Marszałkowskiej 58, wpisana rejestru przedsiębiorstw Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000832684, NIP: 5252817766, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 12 500,00 zł.

2. Fundatorem nagród jest Organizator Konkursu.

3. Przyrzekającym w rozumieniu art. 919 Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061) (dalej: „Kodeks cywilny”) jest Organizator.

4. Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, grą, której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną grą w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (j.t. Dz.U.2016 poz. 471 ze zm.).

5. Konkurs ma charakter promocyjny

6. Udział w Konkursie jest nieodpłatny, Organizator nie zwraca ewentualnych kosztów, które może ponieść Uczestnik w związku z udziałem w Konkursie.

7. Konkurs nie jest stworzony, administrowany ani sponsorowany przez platformę TikTok. Serwis prowadzony pod adresem tiktok.com nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek działania związane z organizacją Konkursu.

 

§ 2

Definicje

 

Użyte w niniejszym regulaminie sformułowania mają następujące znaczenie:

 Członek Rodziny                                              małżonek, zstępni, wstępni, osoby pozostające w stosunku przysposobienia, pasierb, pasierbica, zięć, synowa, rodzeństwo, ojczym, macocha i teściowie.
 Influencer

twórca internetowy prowadzący jeden z poniżej wskazanych Profili na TikTok’u:

tiktok.com/@coocharz,

tiktok.com/@oh.veggie,

tiktok.com/@mamokochamcie,

tiktok.com/@patrycjamandrysz 

 Klient McCormick Polska S.A. z siedzibą w Stefanowie, ul. Malinowa 18/20, 05-552 Wólka Kosowska, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 21512, NIP 522-010-23-08, BDO 0000 35566, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 5.657.800.- PLN, wpłacony w całości, będąca dużym przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
 Konkurs konkurs organizowany na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, odbywający się w okresie od 7 października 2024 r. Do 23 października 2024 r., który przeznaczony jest dla użytkowników TikTok’a. 
 Zwycięzca uczestnik, któremu została przyznana Nagroda w Konkursie 
 Nagroda lunchbox Kamis, musztardy Kamis (5 sztuk) oraz dedykowany przepis od Influencera. 
 Profil na TikToku kanał komunikacyjny na portalu społecznościowym TikTok 
 Profil Użytkownika   na TikToku kanał komunikacyjny osoby fizycznej uczestniczącej w Konkursie, na portalu społecznościowym TikTok 
 Regulamin niniejszy regulamin określający m.in. warunki, na których odbywa się Konkurs.
 TikTok 

portal społecznościowy prowadzony pod adresem tiktok.com oraz w dedykowanej aplikacji na smartfony.

Działający zgodnie z regulaminem: https://www.tiktok.com/legal/page/eea/terms-of-service/pl 
 Uczestnik  osoba biorąca udział w Konkursie na zasadach opisanych w Regulaminie. 
 Współpracownik osoba zatrudniona u Organizatora lub Klienta w ramach umowy cywilnoprawnej.
 Zadanie Konkursowe      Czynności opisane w § 4 ust. 3 Regulaminu 

 

§ 3

Uczestnik

 

1. Uczestnikiem Konkursu może być osoba fizyczna, która w dniu wzięcia udziału w Konkursie spełnia łącznie następujące warunki:

    a) posiada miejsce zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej (Konkurs przeznaczony jest tylko dla osób zamieszkujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej);
    b) jest osobą pełnoletnią oraz posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
    c) zapoznała się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptowała go;
    d) posiada Profil Użytkownika na portalu TikTok;

2. Przez Uczestnika rozumie się osobę fizyczną niezależnie od danych identyfikacyjnych używanych na potrzeby Konkursu.

3. Uczestnikiem Konkursu nie może być:

    a) pracownik lub Współpracownik Organizatora lub Klienta;
    b) członek rodziny pracownika, Współpracownika Organizatora lub Klienta;

4. Uczestnik, chcący wziąć udział w Konkursie, powinien nadto w okresie trwania Konkursu spełniać łącznie wszystkie poniższe kryteria:

    a) być zarejestrowanym i zalogowanym na platformie TikTok;
    b) prawidłowo wykonać Zadanie Konkursowe.

5. Zgłoszenie udziału w Konkursie następuje poprzez umieszczenie w komentarzu pod postem konkursowym odpowiedzi na zawarte w nim pytanie otwarte.

6. Zgłaszając się do Konkursu Uczestnik oświadcza, że:

    a) zapoznał się i akceptuje treść Regulaminu;
    b) udzielając odpowiedzi na Zadanie konkursowe, nie narusza praw osób trzecich, w tym praw autorskich lub dóbr osobistych;
    c) wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z organizacją Konkursu;
    d) ponosi pełną odpowiedzialność prawną wobec Organizatora z tytułu złożonych oświadczeń na podstawie Regulaminu i zobowiązuje się zwolnić Organizatora od jakiejkolwiek odpowiedzialności w zakresie objętym tym oświadczeniem.

 

§ 4

Zasady Konkursu

 

1. Konkurs trwa od dnia 7 października 2024 r. do dnia 23 października 2024 r.

2. Każdego dnia w okresie trwania Konkursu będzie publikowany przez jednego Influencera na Profilu TikTok jeden materiał wideo.

3. Zadanie Konkursowe polega na udzieleniu w komentarzu pod materiałem wideo Influencera odpowiedzi na pytanie: „Jaki jest Twój pomysł na lunch z musztardą Kamis?”

4. Każdy użytkownik może wziąć udział w Konkursie maksymalnie 4 razy, przy czym można umieścić wyłącznie jeden komentarz pod jednym materiałem wideo.

5. Odpowiedź na Zadanie Konkursowe powinna być dostępna przynajmniej do czasu ogłoszenia wyników Konkursu. Jeśli przed tą datą Uczestnik usunie odpowiedź, nie będzie mógł otrzymać nagrody.

6. Odpowiedzi na Zadanie konkursowe nie mogą naruszać praw osób trzecich, w tym szczególnie dóbr osobistych, praw autorskich, znaków towarowych ani jakichkolwiek innych praw wyłącznych.

 

§ 5

Wyłonienie Zwycięzców Konkursu

 

1. Zwycięzcy zostaną wyłonieni spośród Uczestników, którzy:

    a) wykonają prawidłowo Zadanie Konkursowe;
    b) spełnią wszystkie warunki uczestnictwa w Konkursie określone w Regulaminie;

2. Konkurs zostanie rozstrzygnięty do dnia 25.10.2024 r.

3. Prace konkursowe będą podlegać ocenie przez powołaną przez Organizatora Komisję Konkursową, w skład której wchodzą przedstawiciel Organizatora, Klienta i Influencer, który opublikował materiał wideo.

4. Komisja Konkursowa oceniać będzie prace konkursowe w sposób subiektywny i niezależny, według własnego indywidualnego przekonania o spełnieniu kryteriów wskazanych poniżej.

5. Komisja Konkursowa brać będzie pod uwagę:

    a) być zarejestrowanym i zalogowanym na platformie TikTok;
    b) prawidłowo wykonać Zadanie Konkursowe.
    c) uwzględnienia w przepisie musztardy Kamis jako jednego z kluczowych składników.

6. Komisja Konkursowa, w oparciu o kryteria wskazane powyżej, wybierze łącznie 4 zwycięzców, po jednym dla każdego opublikowanego materiału wideo.

7. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni przez Influencerów poprzez udzielenie odpowiedzi na komentarz Zwycięzcy, zawierający odpowiedź na Zadanie konkursowe.

 

§ 6

Nagroda

 

1. W ramach Konkursu przewidziano łącznie 4 (słownie: cztery) Nagrody.

2. Nagrodą w konkursie jest Lunchbox o wartości 111,87 PLN brutto + 4 musztardy o wartości łącznej 22,50 zł brutto (5x4,50) + opakowanie 30,22 brutto= 164,59 zł brutto  oraz dodatkowa nagroda pieniężna w wysokości 18,29 zł (słownie: osiemnaście złotych 29/100) przy czym nagroda w formie pieniężnej zostanie przeznaczona na pokrycie należnego podatku dochodowego od wygranej w Konkursie w wysokości 10% wartości Nagrody. Podatek, o którym mowa w zdaniu poprzednim zostanie terminowo odprowadzony na rachunek bankowy właściwego urzędu skarbowego przez Organizatora, o czym Organizator poinformuje Klienta w terminie 7 dni od realizacji przelewu na rachunek bankowy właściwego urzędu skarbowego udostępniając Klientowi potwierdzenie dokonania rzeczonej transakcji.

3. Zwycięzcy nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości nagrody ani do otrzymania ekwiwalentu pieniężnego. Nagroda nie podlega wymianie na gotówkę ani na jakiekolwiek inne nagrody rzeczowe. Zwycięzca nie może przenieść prawa do nagrody na osobę trzecią.

4. Decyzja co do wskazania Zwycięzców oraz przyznania każdej z Nagród jest ostateczna i nie podlega zaskarżeniu.

 

§ 7

Wydanie Nagrody

 

1. Nagroda zostanie wydana Uczestnikowi poprzez wysłanie jej Uczestnikowi na wskazany przez Zwycięzcę adres.

2. Koszty wysyłki ponosi Organizator.

3. Nagroda zostanie nadana w terminie do 31 października 2024 r.

4. Warunkiem wydania Nagrody jest podanie przez Zwycięzcę adresu do wysyłki oraz danych osobowych niezbędnych do rozliczenia podatku od nagrody  w  prywatnej wiadomości przesłanej na oficjalnie konto Space Cat Industires na TikToku - tiktok.com/@spacecatindustries.

5. Zwycięzca Nagrody może zostać zobowiązany do podania/okazania innych danych/dokumentów i oświadczeń wynikających z przepisów prawa, niezbędnych do wydania ww. Nagrody.

6. W przypadku otrzymania przez Organizatora informacji, po lub przed przyznaniem Nagrody, że Uczestnik nie spełnia wymogów konkursowych lub w jakikolwiek sposób zostało naruszone prawo lub postanowienia Regulaminu, Organizatorowi przysługuje prawo do:

    a) wstrzymania się z przekazaniem lub realizacją Nagrody do czasu wyjaśnienia wątpliwości;
    b) odmowy przekazania lub realizacji Nagrody na rzecz danego Uczestnika i przekazania jej na rzecz innego Uczestnika;
    c) podjęcia decyzji o nieprzyznawaniu Nagrody w Konkursie;
    d) w przypadku Nagród już przyznanych - odebrania przyznanej Nagrody.

 

§ 8

Nagroda

 

1. W ramach Konkursu przewidziano łącznie 4 (słownie: cztery) Nagrody.

2. Nagrodą w konkursie jest Lunchbox o wartości 111,87 PLN brutto + 4 musztardy o wartości łącznej 22,50 zł brutto (5x4,50) + opakowanie 30,22 brutto= 164,59 zł brutto  oraz dodatkowa nagroda pieniężna w wysokości 18,29 zł (słownie: osiemnaście złotych 29/100) przy czym nagroda w formie pieniężnej zostanie przeznaczona na pokrycie należnego podatku dochodowego od wygranej w Konkursie w wysokości 10% wartości Nagrody. Podatek, o którym mowa w zdaniu poprzednim zostanie terminowo odprowadzony na rachunek bankowy właściwego urzędu skarbowego przez Organizatora, o czym Organizator poinformuje Klienta w terminie 7 dni od realizacji przelewu na rachunek bankowy właściwego urzędu skarbowego udostępniając Klientowi potwierdzenie dokonania rzeczonej transakcji.

3. Zwycięzcy nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości nagrody ani do otrzymania ekwiwalentu pieniężnego. Nagroda nie podlega wymianie na gotówkę ani na jakiekolwiek inne nagrody rzeczowe. Zwycięzca nie może przenieść prawa do nagrody na osobę trzecią.

4. Decyzja co do wskazania Zwycięzców oraz przyznania każdej z Nagród jest ostateczna i nie podlega zaskarżeniu.

 

§ 9

Wydanie Nagrody

 

1. Nagroda zostanie wydana Uczestnikowi poprzez wysłanie jej Uczestnikowi na wskazany przez Zwycięzcę adres.

2. Koszty wysyłki ponosi Organizator.

3. Nagroda zostanie nadana w terminie do 31 października 2024 r.

4. Warunkiem wydania Nagrody jest podanie przez Zwycięzcę adresu do wysyłki oraz danych osobowych niezbędnych do rozliczenia podatku od nagrody  w  prywatnej wiadomości przesłanej na oficjalnie konto               Space Cat Industires na TikToku - tiktok.com/@spacecatindustries.

5. Zwycięzca Nagrody może zostać zobowiązany do podania/okazania innych danych/dokumentów i oświadczeń wynikających z przepisów prawa, niezbędnych do wydania ww. Nagrody.

6. W przypadku otrzymania przez Organizatora informacji, po lub przed przyznaniem Nagrody, że Uczestnik nie spełnia wymogów konkursowych lub w jakikolwiek sposób zostało naruszone prawo lub postanowienia Regulaminu, Organizatorowi przysługuje prawo do:

    a) wstrzymania się z przekazaniem lub realizacją Nagrody do czasu wyjaśnienia wątpliwości;
    b) odmowy przekazania lub realizacji Nagrody na rzecz danego Uczestnika i przekazania jej na rzecz innego Uczestnika;
    c) podjęcia decyzji o nieprzyznawaniu Nagrody w Konkursie;
    d) w przypadku Nagród już przyznanych - odebrania przyznanej Nagrody.

 

§ 10

Prawa autorskie

 

1. W sytuacji gdy odpowiedź Uczestnika na Zadanie konkursowe będzie stanowić utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i pokrewnych, z chwilą przesłania przez Uczestnika zgłoszenia konkursowego Uczestnik udziela Organizatorowi nieodpłatnej, nieograniczonej terytorialnie niewyłącznej licencji, z prawem do udzielania sublicencji, na korzystanie z utworów zgłoszonych do Konkursu na następujących polach eksploatacji:

    a) wytwarzanie dowolną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
    b) zwielokrotnianie utworu w inny sposób, nie prowadzące do wytworzenia egzemplarzy, w szczególności wprowadzenie utworu do pamięci komputera;
    c) rozpowszechnianie egzemplarzy utworu, w szczególności poprzez wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
    d) rozpowszechnianie utworu w inny sposób niż określony w pkt c) powyżej, w szczególności publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym;
    e) wykorzystywanie w dowolny sposób, niezależnie od użytego medium, w całości lub części, w działalności reklamowej i marketingowej Organizatora.

2. Utwory będą wykorzystywane w zakresie działalności marketingowo – promocyjnej przez Organizatora lub Klienta.

3. Uczestnik wyraża zgodę na dokonywanie dowolnych i wielokrotnych opracowań, zmian i modyfikacji w utworze.

 

§ 11

 

Reklamacje

 

1. Uczestnik może zgłosić Organizatorowi reklamację odnośnie przebiegu Konkursu.

2. Reklamacje mogą być zgłaszane do Organizatora w formie pisemnej na adres korespondencyjny Organizatora: ul. Marszałkowskiej 58, 00-545 Warszawa.

3. Reklamacja powinna zawierać adres korespondencyjny składającego reklamację, imię i nazwisko, datę wystąpienia i opis zgłaszanych zastrzeżeń lub niezgodności.

4. Reklamacje mogą być składane w ciągu 30 dni od daty zakończenia Konkursu (decyduje data stempla pocztowego). Reklamacje wniesione po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

5. Rozpatrzenie reklamacji polega na zbadaniu jej zasadności i wyjaśnienia przyczyn uzasadniających złożenie reklamacji.

6. Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji. W przypadku, gdy rozpatrzenie złożonej reklamacji będzie wymagać od Organizatora podjęcia dodatkowych czynności, czas na jej rozpatrzenie może ulec stosownemu przedłużeniu, o czym osoba składająca reklamację zostanie pisemnie poinformowana w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku nieudzielenia odpowiedzi w terminie, reklamację uważa się za uwzględnioną.

7. Złożenie reklamacji nie wyklucza możliwości dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.

 

§ 12

Odpowiedzialność Organizatora

 

1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzetelność i prawdziwość danych Uczestników Konkursu, w tym za brak możliwości przekazania Nagród z przyczyn leżących po stronie Uczestnika.

2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie praw autorskich bądź innych praw czy dóbr innych osób przez Uczestników Konkursu.

3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w działaniu łącz teleinformatycznych, serwerów, interfejsów, przeglądarek oraz platformy TikTok.

4. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników, których działania są sprzeczne z prawem lub Regulaminem oraz regulaminem TikTok, w szczególności Uczestników, którzy ingerują w mechanizm działania Konkursu.

 

§ 13

Dane osobowe

 

1. W celu prawidłowego i skutecznego przeprowadzenia Konkursu Organizator będzie przetwarzał dane osobowe, wyłącznie w zakresie wymaganym i dozwolonym przez przepisy prawa.

2. Administratorem danych osobowych jest Organizator.

3. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jest również warunkiem udziału w niniejszym konkursie. Odmowa podania danych lub cofnięcie zgody będzie skutkowało niemożnością wydania Nagrody.

4. Realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) w Załączniku nr 1 znajdują się szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania.

5. W przypadku rezygnacji z otrzymania nagrody, Pani/Pana dane osobowe zostaną natychmiastowo usunięte.

 

§ 14

Kontakt z Organizatorem

 

1. Uczestnik lub inna osoba chcąca wziąć udział w Konkursie może się skontaktować z Organizatorem za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail contact@spacecat.pl i zadać pytania dotyczące treści Regulaminu lub przebiegu Konkursu poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail.

2. Organizator udzieli odpowiedzi bez zbędnej zwłoki.

 

§ 15

Postanowienia końcowe

 

1. Regulamin ma charakter przyrzeczenia publicznego w rozumieniu art. 919 § 1 Kodeksu cywilnego.

2. Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady Konkursu.

3. W sprawach nieuregulowanych stosuje się obowiązujące przepisy prawa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

4. Wszelkie spory wynikłe w związku z przeprowadzeniem Konkursu będą rozstrzygane przez sąd powszechny, którego właściwość zostanie ustalona w oparciu o przepisy Kodeksu postępowania cywilnego.

5. Regulamin udostępniany będzie pod linkiem Regulamin będzie umieszczony na stronie Klienta - https://www.kamis.pl oraz w bio Influencera na profilu na TikToku po publikacji materiału wideo w ramach Zadania konkursowego.

6. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych lub z innych przyczyn, na które Organizator nie ma wpływu, w tym siły wyższej. Informacja o zmianach będzie zamieszczona na stronie Klienta.

7. Ostateczna interpretacja zapisów treści Regulaminu Konkursu należy do Organizatora.

8. Integralną częścią Regulaminu są jego załączniki:
  a) Załącznik nr 1 - klauzula informacyjna Organizatora.

 

 

Załącznik nr 1 – dane osobowe

Klauzula informacyjna Organizatora Konkursu

 

1. Administratorem danych osobowych jest Organizator Konkursu tj. Space Cat Industries Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 00-545, przy ul. Marszałkowskiej 58, wpisana rejestru przedsiębiorstw Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000832684, NIP: 5252817766, kapitał zakładowy w wysokości 12 500,00 zł.

2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Organizatorem. Kontakt możliwy jest za pośrednictwem:

    a) poczty tradycyjnej na adres: Space Cat Industries Sp. z o.o.; ul. Marszałkowska 58, 00-545 Warszawa
    b) poczty elektronicznej na adres: contact@spacecat.pl

3. Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu:

    a) przeprowadzenia Konkursu i wydania Nagrody – podstawą przetwarzania jest zgoda (podstawa prawna art. 6. ust 1 lit. a RODO),
    b) opublikowania wyników Konkursu, w celach promocyjnych - podstawą przetwarzania jest zgoda (podstawa prawna art. 6. ust 1 lit. a RODO),
    c) komunikacji PR (w szczególności w informacjach prasowych publikowanych w mediach ogólnopolskich na temat Konkursu i wspierającej go kampanii reklamowej) - podstawą przetwarzania jest zgoda (podstawa prawna art. 6. ust 1 lit. a RODO),
    d) rozliczenia podatku od nagrody – podstawą przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na administratorze (podstawa prawna art. 6. ust 1 lit. c RODO),
    e) przygotowania raportu podsumowującego przebieg Konkursu i jego rozwiązanie - podstawą przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora jakim jest rozliczenie się z Klientem z przeprowadzonego Konkursu i jego wyników, (podstawa prawna art. 6. ust 1 lit. f RODO),
    f) ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń, podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, jako że jest to niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora o tożsamej treści.

4. Pani/Pana dane będą przetwarzane przez okres:

    a) trwania Konkursu, wydania Nagród lub do czasu cofnięcia zgody;
    b) do czasu wypełnienia prawnych obowiązków ciążących na Administratorze oraz prawnie uzasadnionych interesów Administratora stanowiących podstawę przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;
    c) W przypadku rezygnacji z otrzymania nagrody, Pani/Pana dane osobowe zostaną natychmiastowo usunięte.

5. W zakresie wynikającym z RODO i z uwzględnieniem ograniczeń tam wskazanych, posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie.

6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy o ochronie danych osobowych.

7. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

8. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane:

    a) dostawcom systemów i aplikacji IT oraz hostingu;
    b) platformie TikTok (udostępnienie materiałów reklamowych na platformie);
    c) Klientowi;
    d) podmiotom świadczącym usługi księgowe i organom podatkowym,
    e) kancelariom prawnym.

9. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

10. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy w związku ze świadczeniem usług przy wykorzystaniu platformy TikTok lub innego oprogramowania, które przetwarza dane poza EOG. Każdorazowe przekazanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy będzie wiązało się z wdrożeniem rozwiązań w celu ochrony praw i wolności.

11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jest również warunkiem udziału w niniejszym konkursie. Odmowa podania danych lub cofnięcie zgody będzie skutkowało niemożnością wydania Nagrody.